Amber (Customer Service Medewerker)

Amber heeft 3 jaar ervaring als Customer Service Medewerker. Na haar studie is ze begonnen als crewlid bij een fastfoodrestaurant en is ze doorgegroeid naar crewtrainer. Ze was verantwoordelijk voor het inwerken en bijscholen van het personeel. Vervolgens is ze bedrijfsleider geworden bij een ander fastfoodrestaurant waar ze een team van 7 man aanstuurde. Na een tussenstap als kassamedewerker is zij begonnen bij een internationale kledingwebshop, haar huidige werkgever. Als Customer Service Medewerker is ze verantwoordelijk voor inkomende klachten en vragen over bijvoorbeeld de orderstatus of mankementen van pakketten. Dit doet ze telefonisch en per mail. Verder controleert ze crediteringen en de klachten bij retourpakketten. Bij haar huidige werkgever zijn er niet voldoende groeimogelijkheden. Vandaar dat zij nu latent op zoek is naar een nieuwe uitdaging in de richting van Customer Service of Administratie waar zij intern kan doorgroeien.

Amber is een sociale dame die gemakkelijk praat. Ze is goed in haar werk omdat ze luistert naar de klant en door mee te veren de klant gerust weet te stellen. Ze zoekt altijd naar de beste oplossing voor de klant en het bedrijf en zet graag een stapje extra. Als er een collega afwezig is, dan staat ze klaar om bij te springen als dat nodig is. Ze communiceert op een duidelijke manier en als iets niet goed gaat, dan spreekt ze een collega hier ook op aan. Amber past in een informele organisatie waar er een goede teamsfeer heerst.

mber heeft een opzegtermijn van 1 maand en is 36 uur per week beschikbaar met een salarisindicatie van € 2.500,- bruto per maand.

Werkzaamheden

  • Inkomend telefonisch klantcontact;
  • Mailbox beheren;
  • Klachtenafhandeling;
  • Retourpakketten controleren;
  • Pakketten verzendklaar maken;
  • Crediteringen controleren.???

Functie

Customer Service Medewerker

Leeftijd

31

Woonplaats

Utrecht

Salaris

€2.500 tot €3.000

Opleidingsniveau

MBO

Talenkennis

.

Computervaardigheden

.